Mode till våren!- till dig tips!

Min guid till våren/sommarens mode. Följ den, så kommer du se snyggast ut!
(Detta är bara lite saker)
1. Färger som gäller. Lite 70- tals stuk på det hela. Våga ta för dig och blanda färger som orange och grön. Va kreativ och skapa olika saker med dem. Alltså förut var det så populärt att "macha" färgerna, men nu ska du släppa loss lite med färger ;)
2 Shorts
Kommer bli sjukt populärt i år igen. Att ha sorts och visa sina smexiga ben ;). Gå och köp det i närmaste butik, korta som höga i midian. Kommer se sjukt snygg ut på dig.

3. Grönt! En färg till våren...
4. Blommigt!

5. Randigt!
6. spets





DISS:

1. Höga jeans. Var det förra året, nej nu ska allt sitta lågt så att din midia blir snyggare ;)
2. Mörka kläder. Ränsa garderoben och alla mörka höstkläder
MIN guid, like it or leave it! Försöker hjälpa er lite om ni har problem på "Vad ni ska köpa"
Detta är bara lite av mina kreativa idéer vad som kommer se bra ut!... Vill du att jag just ska tipsa dig om något klädstil/ tips & trick är det bara att säga till så fixar jag det på bloggen!

-Amandas vårmode 2011-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0