Handlat på nätet!- senaste Amic mode

Handlat på nätet- senaste amic modet är detta!
Är sjukt sugen nu på våren när det är strålande sol ute... ♥
Jag blir lixom alldele galen och shoppar loss vårkläder (hihi).. men ni som känner mig vet hur jag är. Galen i kläder.
Har iallfall beställt hem en "Sommar"/"Sen vår" Klänning plus ett par shorts ifrån vila bestsellershop. Längtar nu sjukt på att dem ska komma!
Klänning, runt 300-400 kr hundra?
Vita shorts 340 kr.
Sjukt snygga kläder va? Eftersom jag kan detta ganska bra är jag helt säker på vad som kommer bli inne i vår. Inte för att skryta men men ;)
Kan göra ett inlägg sedan och visa vad som är inne/ute, och vad som kommer bli det för er som är intresserade ;)
Nej nu ska jag leda skor!
PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0