Mår inge bra :(

Åh... Mår pyton. Känns som om jag ska åka på värsta superförkylningen, inte kul. Vi får berges ta och hoppas att jag blir bättre. Dessutom att jag kan vara i skolan i morgon. Varför blir man förkyld? (Kallar mig typ så nu, fryser, har ont i huvudet och "öronen" typ) Haha, det nya Google jag ska sitta och söka på nu i 5 minuter...
Jag skyller på dumma snön som har kommit tillbaka, var förtidig med vårkläder helt enkelt...Men om man vill använda sådana så måste man få, eller? (Ingen kan ju tvinga en dock)...
Har iallfall lite kläder som jag VILL HA!
Mysig kofta
Sommarklänning/vår. Får marinkännsla med den... Dock så vill hag ha den mer blå, men tror inte att det finns.. *sadface*
Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0